1ο Συνέδριο Χημικής Ονοματολογίας & Ορολογίας
Στις 22 Φεβρουαρίου 2014, πραγματοποιήθηκε το 1ο Συνέδριο Χημικής Ονοματολογίας και Ορολογίας, που οργανώθηκε από το Τμήμα Παιδείας και Χημικής Εκπαίδευσης της Ένωσης Ελλήνων Χημικών, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Διαβάστε περισσότερα: 1ο Συνέδριο Χημικής Ονοματολογίας & Ορολογίας
Πειράματα Χημείας στον Παιδικό Σταθμό Ψυχικού
Ποιος είπε ότι η Χημεία απευθύνεται μόνο σε μυημένους;
Στις 18 Ιανουαρίου 2013, πειραματιστήκαμε με τα νήπια του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Ψυχικού, κάνοντας εντυπωσιακές εφαρμογές με ακίνδυνα υλικά.
Τα παιδιά ήταν οι πρωταγωνιστές, συστήθηκαν με τον κόσμο της Χημείας, χρωμάτισαν διαλύματα, μετέτρεψαν το νερό σε βυσσινάδα, έγιναν γητευτές κέτσαπ, φούσκωσαν μπαλόνια χωρίς να φυσήξουν, ανάψανε μια λάμπα χρησιμοποιώντας ενέργεια από πατάτες και βέβαια… έκαναν εκρήξεις!
Διαβάστε περισσότερα: Πειράματα Χημείας στον Παιδικό Σταθμό Ψυχικού
Συμμετοχή στη Διαβούλευση για το Νέο Εξεταστικό
Η συμμετοχή μου στη διαβούλευση, για την πρόταση Νόμου σχετικά με την αλλαγή του Εκπαιδευτικού Συστήματος:
Αποτελεί πάγια τακτική του Υπουργείου Παιδείας, να χρησιμοποιεί πομπώδεις επιθετικούς προσδιορισμούς για να χαρακτηρίσει τις όποιες ρυθμιστικές κινήσεις του, σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Σίγουρα το επίμαχο σχέδιο Νόμου, αποτελεί μια βελτιωτική ενέργεια σε κάποιους τομείς, προσπαθώντας να απαλλάξει τη διαδικασία από στρεβλώσεις του ισχύοντος συστήματος. Την ίδια στιγμή, αποτελεί μια φτωχή σε ιδέες και ουσία πρόταση, αφού λειτουργεί αποσπασματικά, χωρίς να λαμβάνει υπόψη της την αλυσιδωτή αλληλουχία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Με λίγα λόγια, δεν επιτρέπει η λογική, να εστιάζεις σε μεταβολές του τρόπου εξέτασης των μαθητών, απλά και μόνο για να επαναπροσδιορίσεις τη μέθοδο επιλογής του δυναμικού της Χώρας, που κρίνεται ικανό να σπουδάσει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Καινοτομία και μεταρρύθμιση επέρχεται ως αποτέλεσμα της καθολικής επανεξέτασης των σκοπών της ίδιας της εκπαίδευσης, αντιμετωπίζοντάς τη ως μέσο για επίτευξη μετρήσιμων στόχων. Σίγουρα στην εποχή μας δεν υπάρχουν περιθώρια για αόριστες γενικεύσεις και εξιδανικευμένους ή ουτοπικούς στόχους.
Διαβάστε περισσότερα: Συμμετοχή στη Διαβούλευση για το Νέο Εξεταστικό